Om 5dagar

Så fyller jag år
Om 5 dagar så blir jag 26år
Jag har en önskelista för en gångs skull

Jag önskar mig massvis med olika tyger
Samt olika tillbehör
mera härliga mönster


denna underbara kommer från Willvin ofc ;) och är just WILLVIN Magnificent den är ju så gudomlig och verkligen ett underbart köp för en småbarns förälder vare sig man har ett eller fler barn ;) i just love it and i want it big time


(bilden är lånad från lillfinger.com) detta vackra halsband kommer från Lillfinger som också står på min önskelista

 Även denna underbart söta (silvriga) från Wildahem 


Om 5 dagar avslutas också min tävling som jag har
  
 klicka på denna bild så kommer du direkt dit ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback