onsdag

Varför varierar jag mig så på att uppdatera här egentligen.. ja det var en väldigt bra fråga som jag inte alltid har ett bra svar på :P men idag så har jag det för jag har inte varit hemma, vi (jag Daniel och Jazmine) träffade svärmor en sväng och var på ett möte sen åt vi lunch, idag vart det en super god lunch med bakad potatis med kyckling/curry :) suuper gott eller ja kansek en aning lite för mycket curry och dåligt med kyckling :D men jag vart mätt ändå haha. Nu är Leone hemma från dagis hon har haft en bra dag där, när hon kom hem nu så skulle hon tala om för mig att man inte ska kasta ute på backen när man har druckit eller ätit något :) så jäkla goo hon sa "mamma vet du man ska inte kasta skräp ute på backen" hon hackade upp sig något i meningen men det var det hon ville få fram. hon har en tendesn att prata så fort att hon inte hänger med på vad hon ska säga ibland.
Men hon är så go och älskad precis lika mycket för det min sessa ♥
Jazmine små kryper hela tiden hihi så fort hon får chansen men när man ser så blir det lätt att hon flinar och lägger sig ner på magen och börjar åla haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback