Utkast: Maj 15, 2010

jag har vunnit!!!



Igår så var jag hos min granne och snackade skit :) hehe Barnen lekte så fint så .
Sen bakade jag bröd igår också ;)
Smaskigt värre så gott med nybakt färskt bröd finns inget bättre.
Idag så har vi vaknat tidigt precis som vanligt, tog det mest lite lugnt donade frukost och sen gjorde jag oss klar för att bege oss ut i det fina vädret ;)
Vi var ute i 2h hehe as skönt, var i lekparken med grannen och hennes son så kom våra män och höll oss sällskap, vi kunde sitta och snacka lite medans dem fick leka med barnen då. Så medans dem gungade barnen så pratade vi och hade Jazmine vid oss då men ändå.
Jag vet ju att Daniel kan och gör det om han bara får chansen, nu när han hade lite sällskap så tror ju jag att det vart lite roligare för honom också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback