Måndag

Gårdagens steg



Blev totalt 3281
Vart inte så mycket gått igår ;P
igår var inte alls en vacker dag ute.
Men hade en trevlig dag ändå :)
Grannen kom över en sväng, drack lite kaffe och prata lite skit.
Så har jag fått låna en bärsjal lovely
det är ju så att ända sen Jazmine visat att hon kan och själv upptäckt att hon kan inta krypposition och försöker krypa så är det typ det enda hon gör :) så att åka vagn är inte det lättaste för hon väder på sig heela tiden och försöker "klättra" uppåt, Ja det finns sele i vagnen men det är helt onödigt på henne hon lyckas dra upp fötterna och få ut huvudet så det hamnar där armen ska vara varenda gång så ligger hon sen på magen i vagnen och försöker krypa. Å det går fort, du kan kika till henne då sitter hon där precis som hon ska helt lugn och fin sen kikar du igen inom några sekunder nä men då ligger hon på magen och börjar tröttna på att hon inte kommer någonstans.
Så jag hoppas ju att hon kommer att gilla att få komma upp och vara i ring bärsjalen och kunna få vara med mer och kika på allting, underlättar detta så kommer det att andvändas flitigt.
Badade Jazmine igår så ville Leone också bada, javisst säger jag och fixar vattnet till henne ger leksaker när hon satt i badet osv ;)

Just nu så sjunger Leone och leker lite medans lillasyster Jazmine övar på golvet och jag skriver här
(givetvis eftersom jag uppdaterar ööh) sitter även med en kopp kaffe och nu mina kära så ska jag tillsluta mig till mina älskade barn ♥

lateer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback