1a Advent

Då var det första advent och julafton närmar sig med stormsteg. Jag har inte ens tittat så mycket på en enda julklapp än så länge. Hinner inte skriva så mycket nu heller för jag har en dam här hemma som är oerhört gnällig idag hua ligen, finns inget jobbigare att höra på faktiskt. Idag funderade jag på om man skulle ta en promenad med familjen, men detta får ju mig att tveka något. Att vara ute och gå och ha en super policy och gnällig dam med sig är faktiskt ingen höjdare. Hur ser din dag ut? Puss och kram

Kommentarer
Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen] säger:

Sv Jo jag vet inte men jag hoppas verkligen att han får den hjälp han behöver med sin vortex/airomir och mollipect kombinerat nu... :/

2011-11-28 | 03:56:17
Bloggadress: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback