tar tillbaka det naturliga

Woohoow kul kul kul håller på att ta tillbaka min naturliga hårfärg :) Efterlängtat! Så skönt att få bli blond igen, det var ett tag sen sist jazmine var bäbis och jag klippte boben (frisyren). Hon fyller 3år i år så ja det var länge sen å innan det var ännu längre sen huhu. Men nu ska jag förbli blond faktiskt, vill inte ha det bruna längre det är uttjatat tycker jag. Jazmine blir nog chockad imorgon bitti hon har ju inte direkt minne av mig som blond. Fast jag har en omgång till att göra så blir det nog bra sen möjlug3natt jag gör några slingor i ett senare skede men det får tiden utvisa. För just nu så tar jag det lugnt och varsamt för att inte slita på håret allt för mycket. Nu kallar sängen. Sov så gott puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback