Fredag

Då var helgen äntligen kommen.
Idag så fyller svärmor/farmor år så vi ska ut dit om en liten stund och fira och fika henne.
Flickan ska bara sova middag först.
Ja hon är ju hemma idag från dagis. Men men så kan det ju vara ibland.

Ja glömde kameran igår förresten så det vart inga kort för mig att bjuda på :(
Nu när man har ätit lunch och gått ner på affären en snabbis så ska jag sätta mig och avnjuta en kopp kaffe.

Men uppdaterar nog mera senare idag.

Ha det gott!
Njut av det fian vädret vi har idag vettja =)





Vi cyklade som sagt ut till svärmor/farmor, så himmla skönt väder idag. Riktigt härligt var det att cykla.
Man kan verkligen börja känna våren mer och mer nu.
Kan väl iaf säga att man fick sig ett gott skratt när man kom ut dit ha ha.
Somliga springer med benen på ryggen kan vi kort och gott säga ha ha ha.
Vi köpte iallafall ett par härliga blommor att plantera ut i trädgården, en rosa och en vit =)
(favoritblommorna hennes) Uppskattades utav födelsedagsbarnet.

Kvällen är bara bakom husknuten nu känns det som, men det blir nog bara en lugn hemma kväll med hela famlijen skulle jag tro, det ser iallafall ut som så.

Kanske skriver någonting lite senare.

Ha det bra så länge.

Kommentarer
Maja säger:

Jaa, den är jättefin!=)

2009-04-24 | 13:24:25
Bloggadress: http://maaajjjaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback