Härligt väder

Lördags kvällen var vi iväg till mannens bror en sväng, då var min lilla syster här och passade lill flickan medans hon sov.
Visserligen sov min syster kvar här också då men iaf =)
Söndagen tog vi en prommis ut till Hälla och köpte fler förvaringslådor till flickans leksaker.
 
Dessa två köpte jag =)
Sen så ska det till lite mera i hennes rum för att det ska bli alldeles perfekt =)
Senare så åkte vi och storhandlade när vi kom hem så var det väl dags för middag, vilket blev spagetti carbonara. Det var riktigt gott flickan mummsade i sig massor. Lunchen vart först en korv m bröd på hälla (för att stilla magarna lite) sen lasagne när vi kom hem.

Idag så har vi cyklat ner på city hela familjen och strosat runt där lite grann, funderar på  vad jag ska hitta på till syster som tack för hjälpen.. nån som har nå förslag?
Nu väl hemma så ska det bara mysas och förberedas inför middagen.
Sen så ska räkningarna betalas idag också.

Kommentarer
Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie. säger:

Hallå.

Ja det är verkligen kul, men så jäkla dyrt.

Jag blir irriterad varje gång jag tänker på att det kosta 1600 kr för oss.

Dubbel upp =P

Haha, men det är de väl värt! Om man tänker efter.



Hehe ja det är ju kul att kunna läsa, haha.

Ska ni hitta på idag då?

2009-04-28 | 09:33:32
Bloggadress: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback