Härligt

vilket härligt väder det har varit idag verkligen wow.
Solen sken hela dagen.
Var ut på en promenad med flickan, gick ända hem till stumpan min.
Drack lite kaffe snackade lite skit, flickan fick saft, kaka och lite godis =)
Busade massor och var lite "kaxig" kan man säga hehe. Eller vad säger du stumpan?
Promenerade sedan hem, städade och diskade sen vart det promenad till affären.
Gjorde pizza till middag det var gott med en hemma gjord för ovanligehtens skull, eller ifs så äter vi inte det så ofta längre. Ja föredrar att laga maten helt själv från grund och botten :D för att jag kan så klart .
(hehe villken mallgroda jag vart där då)
Just nu sitter jag och kollar på Talang 2009 haha, somliga är ju bara bra roliga, och man funderar ju på vad dem tänkt med innan dem kommit dit. Fast å andra sidan så har jag fått mig ett gott skratt titt som tätt haha.

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback