Kan man bli så glad?!

-JA tydligen kan man det när man får posten haha
Fick ett glatt besked nu med posten, har ansökt om ny dagisplats åt tösen.
Nyss fick jag brevet hon har fått en plats, dock inte förrän augusti men det är i alla fall ett dagis närmare oss.
Det ligger på samma område som vi bor på =)
Visst jag har inga problem med att cykla varje morgon och lämmna henne men det underlättar ju lite mera när man har närmare till dagis man spar ju faktiskt lite mera tid då.
Jag klagar verkligen inte på dagiset hon har nu, trivs jätte bra där.
Men hon blir ju äldre och det är dags att byta till äldre avdelning dvs för äldre barn, då tyckte jag att det var smidigare att byta till ett här på området nu.

Sen har jag fått en rolig kommentar =) som ni ser här nedan på förra inlägget.
Sara Matilda Jenny! Super stort Tack för den upplyftande kommentaren! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback