Gott och blandat

Här nedan så följer lite bilder på oss alla i familjen. Bilderna är lite blandade i tidsperspektiv.
Datumen på korten stämmer inte alltid heller.

Enjoy =)


♥ Ab imo pectore ♥
 
En alldeles nyfödd Leone med en stolt pappa.
Jag själv ligger på uppvaket under denna tid.


Mamma får tummen upp av sitt lilla charmtroll =)


Foten är god haha


Jag kan spela musik =)


Titta jag kan sitta


Gåstolen är väldigt rolig tycker jag.


Hej allihopa :D


Nu har jag blivit döpt.


Med min gudmor och moster.


Med gudmor och faster.


Jag var ju inte så speciellt stor när jag var nyfödd.


Pappa gos.



Varit ute i lekparken med mamma.


Jag är en liten prinsessa.


Mamma jag ska bara ut på lite äventyr. haha


Ny inflyttade här och furkost tajm. (datumet stämmer ej)


Leone i magen (och jag mådde verkligen jätte bra där haha)

 ♥
yttligare en bild på gravida jag..


 ♥ liten och så sööt.

 ♥ coolingen som då snart skulle fylla 2år.

 ♥ måste man alltid se allvarlig ut på kort då? haha

 ♥ Min 1års dag här med moster/gudmor.

 ♥ Med min nya docka, som jag fick i 2års present.
 ♥ Julafton sitter med min nya bok Älvan som jag fått i julklapp.
 ♥ Kramar tomten.

 ♥ Leker i mitt rum med några av mina julklappar.
 ♥ Nygifta.
 ♥ Far och dotter.

 ♥ vi skär upp tårtan.
 ♥ Man och Fru
 ♥ Mor och dotter.
2 prinsessor.

Kommentarer
Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie. säger:

Vilka fina bilder på familjen du lagt upp =)



Okej, ja jag gillar odensvi verkligen.

Ska dit imorgon med =) Göra hand och fotavtryck minsann, hehe.



Nej jag struntade i gröten idag med Noah och gav han potatis&majs som jag köpt hem för någon vecka sen eller två, och det åt han.

Så ska prova med Jolie imorgon också, så hopps jag att hon också tycker det är mer intressant.

Okej, ja jag har hört att vissa hoppar över gröt när de är små. Men jag ville verkligen att dem skulle äta det så det var ju lite synd.

Men men.. nu verkar iaf Noah äta så det är ju positivt =)



Hoppas du haft en bra dag.

2009-04-22 | 21:13:17
Bloggadress: http://theans.blogg.se/
Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie. säger:

Ja dte går ju inte att göra nått åt.

Får väl se om det blir mer populärt senare =) Hoppas på det.



Jasså, ska du till öppna eller? =)

2009-04-22 | 22:13:54
Bloggadress: http://theans.blogg.se/
Jenny - Tvillingmamma till Idalee & Havannah säger:

Hej Johanna! Va fina bilder du lagt upp! Såg att du kommenterat en väns blogg och så klickade jag mig hit och så var det ju nån jag kände så var tvungen att lämna ett spår. Hoppas allt är bra med dig och familjen! :-)

2009-04-22 | 22:46:58
Bloggadress: http://babylycka.blogg.se/
Frida säger:

Åhh va fina bilder = ) Kram

2009-05-05 | 18:23:19
Bloggadress: http://mittlivsomartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback