Måndag

God Morgon bloggen!
Här sitter man då för att skriva dagens första rader i bloggen, för er trogna läsare.
Jag sitter just nu och dricker mitt morgon kaffe och funderar på vad man ska hitta på idag för att fördriva tiden som bäst innan hela dagen har passerat förbi.
Flickan min är på dagis redan så klart.
Även fast solen kikar fram så är det inte så vidare varmt ute än, det är ju lite små kyligt ute.
Fick besök igår kväll av syster och kusin en sväng, var trevligt att sitta och små prata lite så där på kvällen.
Nä nu ska jag filura vidare på vad jag ska hitta på idag.

Hoppas att ni får en trevlig start på eran morgon.

Ha de gött!
Pöss & kram




Var iväg till skruttan min ett tag idag =) det var riktigt trevligt vi drack kaffe och snackade lite skit, minnen osv.
Kollade på old pics haha, det kommer många minnen av bara se sådant.
Men kul det har man då haft finns ju ingen tvekan om saken.
Var in på Landora och hämtade den efterlängtade skylten till flickans rum. Tack A!
Sååå fint det blev ska ta kort så ni får se, ja vet mycket kort som ska läggas upp men desto mer får ni att se på =)





När jag var på väg för att hämta flickan min på dagis, så träffade jag på J vi beslutade att vi skulle ses efter att vi hämtat på banrnen från dagis. Så ja hämta min flicka och cyklade dit.
Vi drack lite kaffe och snackade en massa, barnen lekte massor ute på gården. Vi var givetvis ute med dem vi satt i solen och njöt av våran kopp kaffe och av barnens lek =)
Vi ska ses snart igen har vi bestämmt då det var för länge sen som vi sågs så det ska det bli ändring på är ju i praktiskt taget grannar så det är ju inte direkt svårt att ses för någon av oss.
Jag har verkligen haft en helt underbar dag och nu är jag helt slut.
Väldigt trött nu ska strax krypa ner i sängen så man får sig en god natts sömn.

Hoppas att ni haft en helt underbar dag ni med.

Ha det gott allihopa så höres vi imorgon.

Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback