Torsdag kväll

Har tillbringat hela eftermiddagen och in på kvällen med J & B.
Haft det riktigt trevligt =)
L & B leker otroligt bra, kanske är kommande bästavänner när dem blir äldre det vet man ju aldrig =)
Så härligt att se dem leka, busa och en massa skratt =)
Vi åt middag ihop idag också, det var trevligt med lite omväxling så där.
Inte ofta man äter middag ihop med någon utomstående så där.
vi var först ute och lekte i lekparken här på gården sen begav vi oss upp hit och fikade, barnen lekte lite mera inne på flickans rum innan vi begav oss i väg hem till J & B, där det vart ännu mera lek och sedan middag och en sväng av bollibompa innan vi begav oss hemmåt.
Så nu sitter jag här hemma och håller sammtidigt på att natta Flickan som jag försöker skriva färdigt mina små rader här.

Jag hoppas att ni alla fått en ritktigt trevlig dag.

Ha det gott!
Kram

Kommentarer
Jenny - Tvillingmamma till Idalee & Havannah säger:

Hej! Ja jag såg den precis! Tack så mycket! :-) Har inte varit in på nätet på hela dagen då vi spenderat den på Öppna :-) Har haft en jättebra dag och extra bra blev den när vi kom hem och såg att sambon grovstädat hela hemmet. :-) Dem kan om dem vill , dem där männen.. haha! Hoppas din dag varit lika bra? Åh du får hälsa Emelie från mig.. var så himla längesen man såg henne nu. Kram

2009-04-23 | 20:52:21
Bloggadress: http://babylycka.blogg.se/
Jenny - Tvillingmamma till Idalee & Havannah säger:

Ja det ska jag göra! :-) Ja det var jättetrevligt. Tycker det är en bra förskola. Vad gör du för något nu förtiden då? :-)

2009-04-23 | 21:34:00
Bloggadress: http://babylycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback