även om jag är tyst känner jag

Då var det lördag och jag känner mig lite tom på ord.
Ledsen och tystlåten mina tankar snurrar igår var en ledsam dag, tyvärr kunde jag inte närvara. :(
fast jag hade såklart velat det. Älskar dig av hela mitt hjärta saknaden är otroligt stor.
Även om jag är tyst om det så känner jag, jag vet bara inte riktigt vad jag ska säga men sorgen finns där och jag sörjer.
Har en massa mera plugg framför mig, inksolningen på dagis fortsätter nu i veckan och jag ska ha 2 tester i skolan på onsdag så ja känner mig otroligt stressad.
På fredag så har Leone nämligen sin första hel dag på dagis sen så kommer det att fortlöpa som vanligt men det känns så långt till fredag och jag ska ha tid för plugg på det också, nåväl det ordnar sig.
Vet inte vad vi ska hitta på idag heller det är ju inte världens vackraste väder ute det har ju regnat, Leones stövlar har ju gått sönder så det måste inhandlas ett par nya väldigt tråkigt för oavsett regn eller sol så kan man ju vara ute och leka ändå tycker jag =) det är ju inte världens lättaste att få en liten flicka på snart 3år att INTE hoppa och leka i vattenpölarna hehe men men tur är väl det att man har ombyten i lager hemma =)
Imorgon så har jag gått 29 fulla veckor :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback