Halv dag

Idag så lämnade jag Leone på dagis på morgonen så hon var där själv fram till 11 då jag hämtade henne igen.
Det hade gått jätte bra, vilket jag förstod  för länge sen att det skulle då hon tjatat om att få komma till dagis.
Idag så blir det tacos till middag, lunchen var från igår men det funkar lika bra och gott var det med fläskfileé och ris =)
Imorgon så ska hon äta lunch på dagis sen så ska jag hämta henne frukosten ska ätas hemma men det funkar ju bra det med. Sen är det nästan som vanligt nästa vecka med hennes tider bara det att det fortfarande är på deras villkor med inskolningen som ska fortsätta, fast ja det kan ju bli ändring på det också. På fredag så ska hon gå hel dag för första gången från morgon till eftermiddag.
Ska strax bege oss ner till affären en snabb sväng för att inhandla lite som jag saknar till tacos så det blir så där super gott som jag vill ha det =)
Leone är redan i full fart med att göra sig klar för färden ner till affären.
Nej dags att lägga på en hastighet kanske. 

Kommentarer
Gisela Axelsson säger:

snygg design! :D

2009-08-21 | 21:43:20
Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/giselaaxelssson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback