Tisdag

Igår var jag ut till svärmor, höll henne lite sällskap.
Idag ska vi ut dit också ska röra oss om en liten stund min man och jag.
Jag har städat lite idag pratat med min mamma en snabb sväng.
Försökt ringa till min mormor men dem verkade inte vara inne fick iaf inget svar.
Så jag får ringa imorgon igen.
Snart kommer min sprinsessa hem *längtar*
På måndag så ska hon vara tillbaka på dagis.
Kattungarna busar, äter och vilar i stort sett hela dagarna men snart så ska dem inte vara här hos oss längre.
Magen min mår bra bebisen lever loppan där inne :D full fart med andra ord.
Nä nu ska jag vänta på att vi ska börja cykla ut till svärmor.

Imorgon ska jag validera ämnet som jag väntat på i en evighet känns det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback