pladder

Huwa min rygg värker och magen spänner, jätte jobbigt må jag säga det var dock värre igår men små jobbigt idag med.
Jag ska verkligen bara ta det lugnt och inte stressa eller ens bli upprörd för då blir känslan i magen bara värre och jag får typ håll känsla i magen..
Inte för att jag är upprörd men jag blir lite smått irriterad över somliga saker som jag inte ens tänker lägga ner min energi att skriva om här.
Sanningen kommer alltid fram förr eller senare kom ihåg det.
Finns gott om människor som tycker om att tala om saker och måla upp en helt annan fasad än vad det egentligen är.
Nog om det ni vet ju vad det finns för människor på denna jord.
Nope inget mot mig personligen så där bara lite tankar och funderingar och agg mot händelser som jag stör mig nå så fruktansvärt på.
Säger bara att man ska välja ordentligt vem man lyssnar på och alltid höra den andra sidan av historien innan man ens yttrar sig om saken och att man inte ska kasta sten i glashus när man själv sitter i glashuset!

Så nu har jag "spytt ur mig lite galla" iaf inte för att det var meningen från början men det bara vart så ha ha.
På tal om det så går det tydligen magsjuka på Leones nya dagis tror ni att jag är något skraj för att åka på det eller ?! eeh jaa.
Familjedag idag med en massa härligt mys och en massa kärlek =)
Det är så underbart att umgås med hela familjen och bara mysa älsklingarna mina njuter lika mycket "lill pyret" vill gärna också vara med så det blir full fart i magen :) reagerar på storasysters röst och på pappa D varje gång någon av dem pratar så rör sig "lill pyret" för fullt man verkligen kan känna uppskattnigen :)
Älskar min familj nå så oerhört mycket och längtar nå så otroligt på "lill pyret" då vi blir föräldrar igen visserligen är vi redan det men när man får se vem som bott i magen få se det vackraste man kan få se ett till kärleksbarn en till liten att älska och få ta hand om :) ååh det är så mysigt gosa bebis :) ♥♥♥♥♥♥ love
Nej nu ska jag ta och vara lite social innan ni har tröttnat allt för mycket på att läsa allt mitt pladder hi hi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback