Inskolnings start på nya dagis =)

Idag började inskolningen på nya dagis =)
Det gick bra, Leone var lite smått blyg men det gick över.
Hon ville tillbaka till dagis efter ett tag när vi gått därifrån.
Vi var där hela familjen =) det var trevligt, trevlig personal också och det är verkligen A&O tycker jag.
Efter dagis bar det av till svärföräldrarna, som åker bort imorgon och är borta 2veckor.
Leone och Daniel var ner till katterna och hälsade på dem, och gosade såklart =)

Tiden bara rusar iväg =)
Ja känner mig väldigt trött numera ökar nästan gradvis.
illamåendet kommer och går, ryggen kan jag känna av också.
Men det vägs upp av att jag vet att jag har ett litet hjärtegryn där i magen, och lyckorus som bubblar mer och mer glädjen sprids i hela kroppen ständigt, minsta lilla rörelse så får jag ett leende på läpparna =)
Min man och min dotter är lika fachinerade dem så det är mycket pyssel med magen hihi
Leone lyssnade på magen idag min gos.

Har tyvärr varit väldigt dålig på att uppdatera er med kort på magen men ja ska fixa det nu i veckan bara jag får lite tid över.Är ju lite mycket nu med inskolningen på dagis och min skola sammtidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback