Ny design önskas

var på dagis i en timme idag, det gick jätte bra vi var först inne och lekte och sen ute Kajsa hennes fröken var med hela tiden och Leone gillar henne redan. Hon gillar hela dagis redan hon ville knappt gå hem vill ja lova. Imorgon så är det också bara en timme som vi ska vara där, sen på torsdag så ska hon vara där själv en liten stund lika så på fredag fast då är det även lunch. Då får jag iaf lite mer tid över på dagen att plugga, det är bra.
Lilla pyret i magen är det full fart på men det är bara härligt. =)
Måste fixa iordning programmet så jag kan fixa på min design så den blir mer personlig igen har tröttnat något på den jag har det är så tråkig tycker jag.
Just nu så är Leone i duschen och leker lite =) Jag sitter och skriver här och dricker lite kaffe.
Funderar på vad vi ska hitta på för middag idag skulle ju vara gott med en paj kanske men jag vet inte, äsh det visar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback