V30

Då var hela denna vecka slut, mycket har man ju hunnit med att göra :)
Imorgon så har Leone dagis precis som vanligt det är ganska skönt.
Vi var ner på marknaden igår och kikade lite Leone fick åka karusell så klart och pappa/min man spelade in med mobilen =)
Ja har pratat med M idag :) då jag har nu fixat 2 böcker utav dem 3 som jag behöver varav den jag saknar är det mest brottom med egentligen men ja får lösa det på något sätt.
Idag så blir det en helt vanlig lugn söndag med hela familjen.
Tidig kväll kommer det att bli också eller ja rätt så iaf för jag måste ju plugga.
Sitter just nu och lyssnar på musik via spotify (på just denna låt Alesha Dixon- Breathe slow väldigt fiin) och väntar på att mitt kaffe ska bli klart.
Leone har börjat bli snorig också så förmodligen så kan hon vara förkyld snart om man har otur.
Nu har jag gått 30 fulla veckor =)

Kommentarer
Katrin säger:

Hur har du fått dit ditt namn så snyggt i bloggen?? Hur gör man? så vill jag också ha =)

2009-09-01 | 13:32:00
Bloggadress: http://kanskeendag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback