Vaknar före klockan

Sitter här med min kopp te och väntar på att klockan ska ticka vidare =) klockan 9 kommer min mamma och hämtar mig, skjutsar mig till skolan idag sen så ska hon och jag till E-tuna shopping.
Är lite smått nervös inför denna skoldag faktiskt ska ju ändå validera ett helt ämne idag..
Jag då smartskaftet trodde jag gick upp 7.50 dvs 10min före min klocka skulle ringa så jag går upp i godan ro och duschar tills klockan ringer, klär på mig och går in i köket för att äta frukost så tittar jag på klockan där inne då står den på 7.50 jag måste alltså vaknat 20 minuter före minst om inte mer ha ha.
Solen skiner redan härligt ute kattungarna mötte mig glatt imorse och ville genast gosa just nu så busar dem med varanndra och bara mår bra =)
Ska påminna mig själv om att lägga in bilden på dem jag har i mobilen så ni får se dem söta =)
Sen så måste jag ju uppdatera med en ny magbild också så klart hihi.

Saknar min lilla prinsessa tänker på henne hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback