29/12-09

Julafton har varit och i övermorgon så är det nyårsafton, härliga tider så mysigt med julen och allt som hör till.
Det var trevligt hos svärmor på julafton jätte mysigt hos mamma på juldagen guu så fint dem har det ja har nämligen inte varit där innan och sett deras nybyggda hus
Men fyfarao vad jag är avis jag tar det gärna och bor där skulle ju vara super mysigt. 
I förrgår så var vi hos svärmor igen och hade julklappsbyte,
fick en fin upphängning i form av ett hjärta för stearinljus vanliga värmeljus det vill säga den hänger så fint i fönstret.
Jag satte upp den direkt när jag kom hem och tände ett ljus :)
Imorgon så ska vi till BVC Jazmine ska vägas och mätas hihi spännande att se hur mycket hon ökat sen sist.
Nu ska jag gosa lite med barna.
Ha det gott allihopa.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback