Dagen före

Så här dagen före Julafton så har man gjort ett sista ryck och införskaffat sig allt som man kan tänkas behöva så man inte saknar något under julhelgen. Köpt en massa julklappar till barnen också Leone kommer bli så glad för alla sina julklappar även dem hon får av alla andra så klart =)
Det enda jag har kvar att göra idag är att slå in alla julklappar och leta fram kläder till imorgon iaf åt mig och Leone resten är redan klart behöver bara plocka fram kläderna till Jazmine.
Ska vara julklappsbyte hos Daniels mor så det har vi också handlat till.
Imorgon blir det inte så stressigt vi ska till Daniels mamma, äta där och öppna julklappar sen ska vi bara hem och ta det lugnt hela familjen och bara mysa. Juldagen ska vi till min mamma och äta och öppna mera klappar, sen bara hem och mysa mera hela familjen =)
Kommer bli så mysigt så och skönt att inte behöva stressa överallt på samma dag, då alla får vänta på oss och det känns inte allt för snällt.
Nä nu ska jag mysa lite med barnen.
Ha en riktigt trevlig jul allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback