mår som..

vaccinerade ju mig igår å fy farao säger jag bara ja mår inte alls allt för bra i kroppen känner mig helt mör i kroppen å för att inte tala om hur illa jag mådde igår, har nog fått feber på det här det känns iaf som så.
Leone sitter och gullar med Jazmine och fnittrar =) så underbara tjejer
åh vet ni ja kom på en sak som jag tror att jag inte berättat vi har fått tvättmaskin nu :D
så supernajs känns så skönt att kunna få tvätta när man vill och efter behov.
Det behövs ju när man har två barn vill ja lova för det blir ju en hel del tvätt.

Nä nu ni måste jag ta Jazmine som är lite hungrig.

Men ni får ha det så gott och kom ihåg att klä er varmt om ni ska gå ut mössa och vantar på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback