Nyårsafton

Ja idag var det då nyårsafton, har ni nå planer för idag?
Vi ska nog bara vara hemma och ta det lungt iaf jag och barnen han ska väl dricka lite har han sagt iaf.
Fast jag har då inget emot att vara hemma en dag som denna man hör och ser fyverkerier ändå, lite tryggare för barnen också än att tex bege sig till en fest med en massa alkohol. Självklart finns det andra typer av tillställningar också som man kan ha sina barn med.
Men jag har som sagt hrllre en myskväll hemma med mina barn iaf nu när dem inte är så stora, dem behöver kunna då sova när dem vill och inte när det passar tycker jag iaf. Vet inte om det är många som håller med mig på det men det är min åsikt iaf :)
Ska göra lite lunch och sen gå ner till affären då det inte har öppet förrän i övermorgon då då får man passa på att handla allt man kan tänkas behöva fram tills dess.
berättade jag att mintelefon (mobil) fått nå ryck förresten?
Nå väl ska försöka lyckas få alla mina bilder till datan utan att den ska skicka sms yill hela telefonboken.
När ja fått in dem i datan så kan jag lägga ut lite kort :)
min man försökte ta kort på båda flickorna igår men det vart inge lyckat utan han fick det bara helt suddigt. tyvärr men ja ska ta ett kort själv på dem och hoppas det blir bättre hihi :)
ha det gott allihopa och ta det lite lungt idag.
gott nytt år på er.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback