snö

Asså shit vi är redan i mitten av december det är ju sjukt vad tiden skulle gå fort nu, känns som att den går fortare än någonsin på nå vänster.
Barnen mår bra, Jazmine överraskar en varje dag med något nytt :) kan ju lova er att snart vänder hon på sig det är inte alls långt ifrån att hon gör det redan nu hihi.
Leone är bästa storasyster, helt underbar med Jazmine.
Hon längtar tills hon får hålla i Jazmine, vi har sagt att hon får vänta tills Jazmine blivit lite större så hon väntar med spänning frågar typ varje dag om hon får hålla hihi.
Älskar min familj såå mycket, har två underbara söta flickor som jag gör allt för ♥ all kärlek till er mina tjejer =)
Det snöar och har kommit en hel del snö redan, så mysigt när snön ligger på backen.
Gillar inte kyla men det är mysigt ändå hehe.
Leone har varit ute med pappa idag och åkt pulka myys hon hade jätte roligt hon tycker verkligen att det är super kul att åka pulka längtat efter snön så hon skulle få åka sin pulka. tro mig det har jag fått höra typ varje dag =)

Kan ni tänka er att julafton snart är här sen kommer nyår så börjar ett helt nytt år det är ju helt ofattbart vad detta år rusat iväg.
Har ni hunnit handla nå julklappar?

kram på er


Kommentarer
Angelica säger:

:D Har kännt sparkar 2ggr..riktigt kul men konstig känsla hihi..men helt underbaaaar! :D



Tack gumman!



Vi måste ju ses snart...



Hoppas allt är bra med familjen!

2009-12-16 | 10:20:47
Bloggadress: http://angiethehappiest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback