Alla Hjärtans Dag

kärleksbomba någon kanske ?

 

passa på å kärleksbomba någon du tycker om (se ovan)

 lite små visdomsord kan man kanske säga
 
just så här ser en bra uppvaktning ut enligt min mening iaf om man bortser från middag å tända ljus alltså ;) hihi

puss på er där ute å ha en fortsatt trevlig alla hjärtans dag!
jag ska gå och gosa lite med min älskade underbara lilla flicka nu, det är ju bara så underbart mysig tå bara sitta å krama å pussa på sitt barn ett litet tag iaf när dem är lika kärvänliga som en själv  =)
skriver nog mer senare å talar om mer hur min dag har varit


passar på att ändra bakgrunden bara för att det är alla hjärtans dag :D
får se om man ska kila iväg till grannen min härliga gummsa S
som inte är min granne så länge till då hon ska flytta ifrån mitt område
booo så tråkigt
men man har ju ben å gå med så man kan ju alltid träffas ändå huhu

Kommentarer
Lina säger:

hoppas du hade en mysig alla hjärtans dag med lilltjejen!

2009-02-15 | 15:11:03
Bloggadress: http://pinkelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback