Dagen

som har gått.. Denna dag har flytit på precis som vanligt, Dock så har jag nog slagit i skallen eller nå tror jag.. huhu.. För jag har nämligen tittat mera på tv än vanligt alltså då menar jag till och med nyheterna ojojoj, Ja tror ja håller på å bli riktigt vuxen *skämtåsido* haha. annars så har jag försökt att knopa ihop en egen rubrik till min blogg, så den ser ut precis så som jag vill och har sin egna lilla prägel, egen stil me andra ord. Dagens middag bestod av Kycklingwox m grädde å ris *mumms* Lill flickan sover vid denna tid som vanligt. Besöket som vi skulle få idag vart inte av tyvärr.. Men kanske kommer imorgon vi får se. nä nu så ska ja trixa vidare här hemma. ha d gött! laaaajteeer!

Kommentarer
Din Jess säger:

Hej Joe. må säga att din blogg har blivit enastående nu. mycket bättre upplagd härligt tjejen idag ´jobbar jag till 15.00,fundera på att komma förbi idag ist,på en koppa kaffe eller hundra. hör av mig senare //love me haha

2009-02-18 | 11:31:14
Bloggadress: http://haringenän

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback