lördags

eftermiddagen tillbringades med familjen och jag tog med min dotter på en trevlig liten promenad ner till affären hon tycker det är roligt att förlja med mamma och handla
(undrar vad hon har fått dem ideérna ifrån att det är roligt att handla.. humm)
la la laa
 våran middag idag bestod av hamburgare, pommes, bea å grönsaker *mumms var det*

nu medans lillan sover så ska jag passa på att fortsätta försöka trixa lite me min blivande design..
så då ska headern också bytas (vilket man kan förstå när man ser den)
den är ju inte så speciell precis.. men men det kommer det kommer =)

nä så nu så ska jag sätta igång så jag kommer någonvart..

förresten om ni vill veta något mer om mig så får ni passa på å fråga det ni vill veta =)

C U Lajter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback