nu ni

har jag äntligen lyckats med att få tillbaka allting precis så som det ska vara
och sen kännde jag att det var dax för mig att visa er min underbara man
so here it goes

det är ju då ett kort på mig och min man dock ett gammalt kort men där är vi,
är ju iaf tllsammans båda två på kortet och det händer ju inte så ofta.

senast var väl när vi gifte oss som vi var med på samma bild tillsammans..
om ni vill ska får ni se sådana bilder också om ni är intresserade utav det dvs?
men då måste ni tala om det för mig också

berätta vad ni vill se mer utav på denna blogg så fixar jag det
om ni kanske tycker att den skulle bli mer intressantare då?

jag vet inte..so you tell me


men visst är vi lite "putti nuttiga" så där iaf? *hihi*

så nu får ni klara er ett tag utan mig (precis som att jag vore så viktig)
för nu ska jag umgås med min man, kolla på en film var det planerat så jag lär ju ta och slita mig härifrån så vi inte behöver sitta uppe hela natten för att kolla klart på filmen =P

så pöss på er! nu ska här mysas i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback