jahapp

Så nu var man på den dag också

fredag den 13
oooh so scary


Är du skrockfull?!
Har du kanske rent ut sagt dragit någon av dessa fraser eller någon annan kanske?

"tror ja springer å gömmer mig"


Någon som känner igen sig på den kommentaren, det brukar väl vara en av standardfraserna eller

"ja tänker inte gå utanför dörren idag"



Ja det ska ju var en dunder otursdag idag...
Får väl se hur denna dagen passerar förbi..
Om man nu får någon otursbaserad händelse eller om man klarar sig..
Humm..
Ja ni det visar sig helt enkelt!
Men trots detta så vill jag bara säga att jag är glad, ja mår bra, ja vill hoppa, stojja å bara njuta av min dag..
Visst jag är väl rätt så skrockfull av mig.
Men brukar oftast inte vara det på just denna dag Fredag den 13:e
Eftersom att just talet 13 betraktas som ett magiskt tal inom folktro och magi.
Rädslan för talet 13 går tillbaka till tiden före kristendomen.

Ja så nu vet ni, kanske det finns några till som kan andasut idag..
Å få känna att dem kan vara precis som vanligt denna dag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback