yesterday and today

satte mig ner för att dela med mig lite.
men sen kom jag inte på hur jag skulle skriva eller vad jag skulle skriva :P
ja va in på "ansiktsboken" å såg att jag hade en vänförfrågan så kollade upp det å det var ju ifrån gummsan min M =)
såå roliiigt guu va ja har saknat henne tänkt på henne me jämna mellanrum å funderat hur hon har det å vart hon tagit  vägen, så hittar hon mig där utav alla ställen.
ja nu är det ju så att efter det här så lär man ju ta å styra upp en träff, för det var ju hundra år sen vi träffades.
såg henne när hennes äldsta barn var typ nyfödd precis som min lill flicka var då också.
nu mera är min lilla dam 2år och 4månader så ni förstår ju själva att det är alldeles föör länge sen.
tiden bara rusar iväg för ja kommer ju ihåg allt precis som att det vore igår som L kom till världen.

idag skulle jag kanske få besök av H min fjortis :D
så vi får väl se om hon dyker upp här idag på en liten fika.
igår så var Jesspess här och vi satt och pulade på hennes nyinförskaffade blogg som
hon idag fick mer ordning på med hjälp av I,
tur att hon fanns där å kunde hjälpa till för nu så är ju bloggen hennes finare,
lite mera liv i den är bara så där stel som dem kan vara i början ni vet.
fast det var ju inte det enda som vi gjorde tok heller,
vi snackade en massa skit över våra hundra koppar kaffe och kikade på Grey´s Anatomy.
vilket vart lite av en besvikelse för mig för tro det eller ej jag hade ju redan sett just det där avsnittet..
ojojo så tokigt det kan bli ibland..


nä ni gott folk jag uppdaterar mera senare.

ha d gött så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback