Fika och storhandlande

Vet fortfarande inte hur jag ska klara mig dessa 2 veckor utan min älskade lilla prinsessa..
Hon åker imorgon och jag kommer sakna henne som en tok, det är ju en sak som är säkert iaf.
Hur gör man för att fördriva dagarna så 2 veckor går snabbt?!
Idag har hon varit hemma från dagis så vi fick en hel dag tillsammans :)
Har varit och fikat med mamma/mormor sen var vi och storhandlade hela familjen.
Det var trevligt att fika med mamma, hon frågade lite över graviditeten hihi :) är väl mer orolig över om jag ska behöva göra kejsarsnitt igen men dem säger ju att jag har bra marginaler för att kunna få föda normalt och det känns inte alls något konstigt har inte fått några blödningar än så länge heller så jag är inte nå orolig över det.
Däremot orolig och nervös inför en normal vanlig förlossning ;P
Köpte en sits till toastolen idag så Leone kan sitta på den också och inte bara pottan :) hon vart jätte glad för den och skulle hålla i den själv, sa flera gånger att hon skulle ha den på toaletten hihi min älskade lilla prinsessa :)
hon har även hjälpt till att packa iordning sin väska som hon ska ha med sig imorgon, så himmla duktig hon sprang fram och tillbaka och hämtade kläder och var så glad väldigt roligt att se.
Nej nu ska jag vara social med min man och bara vara med honom.

Skriver jag inte så mycket eller alls förrän hon är hemma så vet ni att det beror på att jag saknar henne så mycket.
Ha det bra så länge iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback