Fredag + BM

Fredag och tid hos BM (barnmorska) är det idag :D spännande
Leone är på dagis, jag har redan hunnit äta frukost gjorde mig en tallrik med havregrynsgröt och 4 smörgåsar he he nu ska jag sätta mig ner och njuta av en kopp thé sen är min frukost helt komplett.
Jag känner att jag inte kan koncentrera mig på något som har med skolan att göra idag, vädret är strålande och jag ser fram emot besöket hos BM. Det ska bli så kul tror att vi får lyssna på hjärtljuden idag hoppas på det
N
u när jag ändå är inne på att tala om bebisen så ha ha jag vart väckt inatt/morse vet inte alls vad klockan var för jag sov, och jag sov väldigt skönt ville då inte vaka men väckt vart jag, nej det var inte beisen som väckte mig utan min man ha ha
när jag för engångs skull ligger på rygg och sover vilket är väldigt ovanligt för den delen. Så väcker han mig och håller ena handen på min mage sammtidigt =) så här var konversationen.

han
-Älskling
jag -Ja, vad är det
han -Bebisen sparkar
jag - mm fnissar till gör den säkert
han -häftigt ger mig en puss och vänder sedan på sig för att sova

Sen gick jag på toaletten innan jag kunde lägga mig ner för att sova vidare =)
Vi pratade faktiskt inte mer än så men det var så roligt jag aptrött så jag knappt vet vad jag heter fattar typ inget kännde att det var nå med magen så jag försöker se vad det är sammtidigt och ser att han har handen på min mage.
När jag kommer tillbaka från toaletten och lagt mig tillrätta i sängen så vill han känna mera från bebisen och lägger handen på magen igen jag flinar bara och somnar på stört.
Jag har som sagt inte en aning om vad klockan var heller för jag fick sova ett bra tag innan Leone kom och väckte mig på morgonen =) eller ja det känndes som det iallfall att det var väääldigt långt tid emellan men jag vet inte.

Kommentarer
Katrin säger:

Va roliga ni är =D hur gick det hos bm?

2009-07-17 | 21:09:37
Bloggadress: http://kanskeendag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback