hur är det möjligt?

uppdatering över dagen.

Hämtade Leone från dagis, det hade gått bra idag hon hade somnat vid lunch men hann få i sig lite lunch innan vilket är jätte bra =)
Dem hade ätit mellis ute på gården och även fått lite glass, hon höll på att cykla när jag kom tog ett extra varv runt dagis sen så parkerade hon cykeln (så duktigt så) och följde med mig till cykeln.
Hon hade fått sina ombyteskläder på sig idag byxorna (som var ut och in) sen hade hon stövlarna på sig.. 
Leone hade nämligen blivit alldeles dyblöt på dagis hade lekt lite för mycket i vatten så allting var blött byxor, tröja, skor och strumpor lika så.
Det är ju tur att man har ombyte på dagis så hon slipper springa runt naken ;P
Men jag kan inte förstå hur ett par vuxna människor kan klä på ett barn ett par byxor ut och in,
jag menar det syns ju ändå vad som är åt rätt håll.
Vi cyklade hem packade en väska och cyklade till farmor och var där ett tag,
hjälpte till att rensa undan lite och min man tvättade hennes bil.
Fikade lite en god äppelpaj med vaniljsås lite glass och godis och kaffe samt saft he he =)
Skulle vara duktig och ta med kameran och knäppa lite kort, jo då jag hann med att ta 2 kort sen så dog min kamera då ville inte batterierna vara med längre :(
Så det vart inte så mycket sånt som jag kunde bjuda på men jag lägger in det imorgon.

Nu ska jag vila mig i soffan ett tag så får vi se om ja skriver nå mer innan jag går och lägger mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback