ja då var det onsdag

Hinner tyvärr inte skriva så jätte mycket nu så här på morgonen.
Har lite smått brottom jag ska ju ha prov idag.. klockan 9.30 ska jag vara där redo att köra igång..
Måste äta min frukost nu i all hast och försöka att ta det ganska så lugnt ändå :)
Leone är på dagis redan, så det slipper jag tänka på just nu iaf inget jag behöver stressa för.
Ja ska shoppa lite på stan idag har jag bestämt :D fast det blir efter att jag har gjort mitt prov så klart =)

Klockan tickar vidare och det är dags för mig att springa vidare :)
Skriver senare när jag kommit hem igen.

Kommentarer
miia säger:

hur lever du i den här hettan!??=D

Skulle ba önska lycka till med provet!=DD

2009-07-02 | 11:26:49
Bloggadress: http://myzlife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback