Jag är med i en tävling

I denna tävling så har jag möglighet att vinna en fantastisk ögonkräm från KEB med namnet Eye serum.

Informationen om denna ögonkräm citerar jag från tävlingen
"Serumet har en lätt konstistens som återfuktar och reparerar samt stimulerar den känsliga huden runt ögonen. Serumet är berikat med aktiva ingredienser och e vitamin som återfuktar, skyddar och ger din hy näring. Serumet appliceras varsamt runt ögonen och bör användas morgon och kväll för bästa möjliga effekt." Värdet på denna produkten är hela 390 kronor. Så kom igen att tävla, kanske är det du som får en lyxig hudvårdprodukt helt gratis!

Du kan läsa mer om den Här eller kanske också vill vara med och tävla. =)

Kommentarer
Lina säger:

hoppas du har tur bär du ska hämta henne också :) jo, det är bara bra här. ska iväg om bada med en kompis om det fortsätter stråla ute :) skönt att göra något roligt innan jag ska iväg för att jobba natt.



nu ska jag rensa ur mitt skafferi och ställa i ordning, samlas ju så mycket skräp där tycker jag. Saker man glömt bort att man handlat. Sen ska jag fortsätta med min jäkla duk jag håller på att brodera, innan det är dagt att höra av sig till maria. Hon som gick i din gamla usk-klass, du vet? :)



hoppas du får en jättebra dag! det förtjänar du :)

2009-07-15 | 08:41:57
Bloggadress: http://pinkelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback