måndag

Som ni förstår så känner jag mig väldigt sliten, men det går över som tur är allt man behöver är att få sova lite så blir man som en ny människa igen. =)
Funderar över hur det gått för Leone på dagis, hur länge hon klarat av att hålla sig vaken idag...hum
Får jag iaf vet snart när jag ska hämta henne.
Mitt pluggande har gått med nöd&näppe idag har flera gånger varit på väg att somna ifrån boken och skrivandet, så nu beslutade jag mig för att det var bra för idag.

Har ni sett korten jag har satt upp i ena sidofältet :D ena kortet på min man och dotter är när hon är nyfödd inte alls många minuter efter att hon föddes. Själv var jag inte där i samma rum under tiden dem tog detta vackra kort tyvärr så jag fick se det i efterhand.

För er som inte noterat det så har jag bytit design, jag gillade den egenskapen att man på en egen liten "meny" kan skriva vad man vill uppmärksamma, dela med sig av bilder eller vad man vill =) det var det som mitt öga föll för.
Jag hoppas att ni gillar den, och att allt funkar som det ska =) skriv annars så får jag fixa det.
Vad tycker ni om denna design, vart den för grå och tråkig? ska jag byta tillbaka?

Kraamiss

Kommentarer
Angelica säger:

HEJ GUMMAN! Har du gjort designen själv?

2009-07-13 | 15:39:01
Bloggadress: http://angellicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback