Måndag

Hela 22 veckor och 1 dag har det gått under graviditeten :)
tiden bara rusar iväg känns det som hihi
så lycklig ♥. Rörelserna i magen varierar från dag till dag, men nu är det betydligt mycket mera kraft i det än det jag tidigare kännt  :)  underbart ♥  man kan se hur den rör på sig också :)
ska ta ett kort på magen så får ni se hur den blivit förändrad sen sist. hihi
Måste till läkaren idag med Leone♥, hon har ju nå utslag nedanför bröstet ner på magen :(
men vi har tid idag hos läkaren så det är ju bra att man får kolla upp det snabbt :)
Annars så blir det en väldigt lugn dag här hemma, med familje mys då Leone hämtas tidigare ifrån dagis idag.



uppdaterat 17:55

Ja vi var till läkaren och kikade på Leones mage, hon trodde och sa att det bara var exem så det vart 2 olika salvor att inhandla från apoteket. Smörjde in henne så fort vi kom hem och det gick hur bra som helst tur det.
Minns när jag var liten, jag vart hysterisk grinade och skrek när mamma skulle smörja in mig för det sved och gjorde såå oont. Efter att Leone blivit insmord så satt vi oss ner och åt lite mellis hela familjen :) myspys
H
ar varit på affären med Leone köpte lite chokladpudding för det fanns ett sjukt stort sug efter det från min sida :D haha
Sen köpte jag lite andra te sorter vanilj och tropiska frukter. mumms köpte även lite godis hihi.
Nej nu ska jag bara ta det lugnt ett tag.
Ha det gott allihopa.

Kommentarer
miia säger:

kanske e värmeutslag lilla tösen har.. men bäst att kolla upp, jag ska oxå till läkaren idag med vanessa hoppas att det inte e nå allvarligt bara. lycka till!, då var det bara 18 veckor kvar av graviditeten..hur känns det då? Hur tar tösen att det kommer en ny till familjen? Kraamis

2009-07-06 | 10:55:52
Bloggadress: http://myzlife.blogspot.com
aschmanda säger:

SV: Ah okej, typ inget tagit dert väldigt lugnt :)

2009-07-06 | 16:52:24
Bloggadress: http://aschmanda.devote.se
Anonym säger:

det går så bra så =) Har vart i Eskilstuna med sambo och mina föräldrar och fiskat lite hos ett par släktingar, skit skoj var det =) Skönt att det bara var exem hon hade! Väntar på magbilder =)

2009-07-06 | 21:30:25
Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/redrose
Floosan säger:

Visst är det, synd att det inte finns i Sverige.

Fin blogg du har, ska vi följa varandra via bloglovin?

2009-07-06 | 21:30:32
Bloggadress: http://floosan.blogg.se/
floos säger:

åh va roligt, la precis till dig =)

2009-07-06 | 21:46:41
Bloggadress: http://floosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback