onsdag

Jag cyklade ner på stan och gjorde mitt prov
sen så gick jag runt och kikade lite efter tunikor men jag hittade inga :( så då tog jag en lunch paus på SubWay och letade vidare sen och då minnsan så däremot hittade jag 2st klännigar :)
träffade på L och pratade med henne, det var trevligt var inte igår som vi pratade, pratade om att ses på en fika någon dag :)
Träffade även M då hon jobbar nere på stan pratade en hel del med henne också :)
Efter att jag varit på stan var det raka vägen till dagis för att hämta Leone, sen bar det av till Hälla där gick vi in på willys och handlade lite. Träffat väldigt många personer idag. A jobbade i kassan idag så då pratade jag med henne då min man handlade där också, inget för mig att handla där heller.
Haft en bra dag idag, rogivande fast lite tråkigt att gå själv nere på stan men det funkar ibland det med.
Imorgon blir en lugn hemma dag med städ och tvätt hoppas på att vädret tillåter lite mer vind då kanske så man slipper städa i 30graders värme det skulle ju ta emot allt för mycket.
Imorgon börjar även Power Meet fast det ska vi inte ner något på då direkt kanske går ner en sväng på lördagen dock men inte mer än så iaf inte för min och Leones del.
Nej nu ska jag göra klart här hemma natti natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback