glatt humör

Ny vecka nya tag =)
Börjar bra denna vecka eller inte beroende på hur man ser på saken..
Leone vaknade 2.30 och har inte sovit sen dess bara små vilat lite brevid mig i sängen så klart, bara hoppas på att det håller i sig hela dagen.
Då menar jag på dagis att hon orkar med att äta frukost, leka med barnen och äta lunch innan hon ska sova middag.
Jag kan ju inte ha henne hemma även om jag ville det då förlorar jag skoltid och det är inte bra för min egen del.
Jag håller ju på att plugga till nästa ämne eller ja uppdatera mig själv i det då jag ska validera detta.
På tal om skolan så klarade jag första kursen med ett G =) jag är hur stolt som helst över mig själv då jag inte haft någon hjälp från lärare osv utan bara boken.
Just nu i skrivandets stund så klär Leone på sig regnkläder hon ska ha dem på sig till dagis säger hon, notera då att hon bara har blöjan under haha klockan är nämligen inte ens 6 på morgonen så vi har verkligen inte brottom till dagis ;P Hon är ju bara så underbar upptäcker att hon knäppt byxremmarna på regnbyxorna i kors och då säger hon: fel håll, va tokigt =)
Nä ni allihopa nu ska jag ta och dricka lite te och plocka fram kläder,göra oss klar för dagens cykelmaraton.
(tur att man har humor och glatt humör ändå va?)

Skriver mera senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback