Positivt var det här

Söndag är väl en av dem tråkigaste dagarna i veckan på sätt och vis va, dem flesta ligger väl hemma i sängen och är helt slut från gårdagens bravader andra sitter hemma för sig själv i det tysta och bara njuter eller så kanske man umgås med familjen.
Ja det finns många olika alternativ på vad man kan göra en söndag.
Passar på att skriva lite här nu medan Leone tittar på film =) men jag ska plantera rumpan brevid henne och titta jag med hihi.
Hade beök igår av S förresten det var trevligt han ko över på en kopp kaffe, Leone överlycklig och vart dunder busig på en gång men han tycker det är lika roligt han så han busar på med henne =) men det är härligt att se henne busa och höra henne skratta.
Barn skratt som verkligen kommer ifrån tårna är det underbaraste som finns att höra det gör en själv så otroligt glad, älskar när min tös skrattar visserligen så skrattar vi dagligen här hemma men ändå jag ser alltid fram emot det varje gång.
Älskar min familj, älskar mitt liv. skulle inte vilja byta bort någonting utav det.
Positiv energi och positiva tankar är vad som behövs mer utav i denna värld, här finns det gott om det och jag njuter varje sekund.
Det negativa kan hålla sig borta, studsar tillbaka på den som är negativ.

Ska försöka mig på att få in så man kan lägga in ett lösenordsskyddat inlägg i denna blogg.
Håller tummarna på att det lyckas.
Ibland kan det komma sådant som man vill skriva om men inte öppet och då kan det vara bra att få sätta ett lösen på det. Nå väl nog om det. =)
Jag mår jätte bra och det gör resten av min familj också, magen likaså.

Hoppas ni hittar på nå mys denna söndag.
Pöss&kram på er =)

Kommentarer
Katrin säger:

Hellu, jag har ny blogg, metrobloggen trasslar så mycket så jag ska testa en ny! Jag och min sambo städar källarn idag inte så skoj men behövs kanske plats sen när man får barn =)

2009-07-12 | 16:16:24
Bloggadress: http://kanskeendag.blogg.se/
miia säger:

Heej.. Hur har helgen varit där då? Här har det bara varit regn o rusk.. ush så tråkigt, får väl ta o komma sol nångång.. hehe. har ni varit på Löga-badet när det har varit fint? tänkte ba om det e överfullt där med?? här får man typ klämma sin rumpa nästan på andras filtar hahaha. Hur har proverna gått?KraMiss

2009-07-12 | 20:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback