Fredag

God morgon bloggen!
Sitter här och skriver lite, har ätit frukost redan och Leone är hemma idag från dagis.
Jag ville det bara idag, tanken är att vi ska ner på cityfestivalen nu under dagen hoppas att "mommo"  (som Leone säger till mormor) får tid över idag till att ses. Jag fick lite skuldkänslor igår jag hörde av mig till henne och tänkte kolla vad hon hade för planer, sen så vart det andra planer för våran del så när hon slutat jobbet och ringer så skulle vi bara hem snabbt och byta kläder och packa innan vi skulle cykla vidare till farmor för att bada och umgås med henne.
förstå mig rätt det var jätte trevligt att vara där ute och få ta det lite lugnt i solen men det känndes ändå så fel av mig och taskigt från min sida mot min mamma. Men hur som helst så planerade vi att kanske ses ett tag idag, och därav har jag leone hemma eftersom mamma ska jobba kväll så annars hade dem inte hunnit ses idag.
Vackert väder ute solen skiner ser ut som att det kommer små lätta vindpustar men det gör ingenting :)
Solen är bra det är skönt med sol man kan alltid hoppas på att man lyckas få lite färg på sig :) och det är inte lätt när det kommer till mig, har alltid haft svårt att få någon färg men man kan ju alltid hoppas att det biter nånting.
Nå väl ska ta och klä på mig och damen så vi har det gjort redan nu, klockan flyger ju bara iväg så det är bäst man passar på att få ut så mycket som möjligt utav dagen.

ha det gott allihopa så hörs vi senare!
tja då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback