Lördag

Solen börjar kika fram nu hoppas att den håller sig framme större delen av dagen.
Idag så har vi hittills inte gjort så mycket mer än att ätit frukost myst och tittat på tv.
Jag är inte världens piggaste just nu har varit vaken sen innan 7 imorse så idag blir det en tidig lunch för jag är vrål hungrig redan nu.
S ville att man skulle kika förbi henne idag och hjälpa henne, det är väldigt lockande.
Fick en massa saker av henne igår Love bla så var det en super fin top och en massa doft ljus. i like it :)
Å jag bara vet att den där underbara topen kommer göra sig galant över min gravidmage hihi.
Åh gud vet ni vad (det gör ni ju inte och ni skulle nog inte ens kunna gissa detta) min man vill att jag ska lära honom ordentligt hur man bakar bullar hihi. Eller ja han vet ju hur man gör bullar men inte exakta ingredienserna.

höres senare, ha en underbar lördag alliopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback