Måndag

hela helgen har bestått av regn regn och åter regn.. suck suck suck.. det gillar vi inte.
Man kan inte göra så mycket när det bara öser ner ute.
Vi hoppas på att solen vill titta fram snart igen.
Har ändå haft en mysig och underbar helg med en massa mys och gos med familjen ;)
Igår så hjälpte lillan mig att laga maten vi åt till middag, det ni hon stod bredvid mig på en stol och ville hjälpa till så hon fick göra det jag bad henne göra vilket inte var så mycket men ändå det gick jätte bra och hon kännde sig mycket nöjd över sin insats med matlagningen hihi. Det vart då spaggeti carbonara som vi gjorde helt själv.

Lillan är på dagis nu väckte mig strax efter sex, vet ej riktigt vad klockan var men jag vet att när jag kom in i köket så var klockan nånstans mellan 6.25-6.35 japp det får vara ett sådant klockslag är man väldigt trött i ögat och knappt vaknat själv så blir det lätt så haha.
klädde iaf på oss i godan ro och mös en sväng på morgonen innan det var dags att klä på ytterkläderna och gå ner till cykeln för morgonens avfärd till dagis. På dagis springer hon till "ela" och ger en bamse kram och sen kom hon tillbaka till mig och gav puss och kram innan jag fick gå =) min underbara söta älskade tös.
Just nu så inväntar jag att klockan ska närma sig 9 så jag kan få gå ner på affären och handla innan jag kan äta äta min frukost hoppas klockan tickar på bra och fort fram tills dess för ja börjar av en viss hunger redan nu. det är ju bara 55minuter kvar men ack så låång tid. ja jag får väl sätta mig och sappa på tvn ihopp om att stöta på något bra.
Sen måste jag plugga mera!
Så see u lajter alligator!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback