Måndag

Ja då ver det en ny vecka med nya tag :)
Älsklingen är på dagis och jag ska ta och äta lite frukost innan jag ska dyka ner i boken.
Men kan ju säga att jag inte är ett dugg motiverad idag när solen skiner och det är så himmla varmt både ute och inne, men jag måste måste måste jag har bara denna vecka på mig att göra klart min uppgifter sen så ska jag ha gått vidare till nästa ämne.
Pratade med min kära syster igår och hon har skaffat sig en blogg ♥love
Vill ni kika in där utan att leta i min fina lista så kan ni klicka här :) så kommer ni dit på nolltid.

Nej nu är det bäst att jag tar och äter frukost och sätter fart med pluggandet.

Ni får alla ha en super bra dag i det härliga vädret.


Kommentarer
Mli säger:

härligt härligt=)nee kan tänka mig det att plugga i detta väder,är nog inte allt för kul:(...trösta* hehe.men hann du ut något iaf=)?tackar att jag fick en sådan presentation=)hehe.nice!du...har du ändrat din blogg sen jag kollade sist igår=)? pussar

2009-06-22 | 20:13:44
Bloggadress: http://mlifribergkavallin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback