söndag uppdat

Har spenderat hela dagen ute hos farmor, vi har badat och busat en massa hela familjen :) kan faktiskt erkänna att det var mitt första dopp för i år haha. Men det var riktigt skönt att få bada i den här värmen tempen visade 34grader här hemma i solen innan vi cyklade ut till farmor så det var ju väl behövligt att få svalka av sig med ett dopp efter cykelturen :)
så varmt att jag inte hade en tanke på att ha kamera med eller ta kort med mobilen utan det var helt enkelt kort fri dag.
Leone åt på en glass under cykelturen ut till farmor en piggelin och det behövdes ju, min älskade man åt också glass det var bara jag som inte gjorde det, men jag hade aldrig klarat av det idag då Leone råkat petat mig i ögat imorse så det spökade för mig ibland kunde jag inte se något och ibland dubbelseende när jag cyklade så det var bara tur att jag inte hade en glass i näven på det. känner fortfarande av mitt öga och jag tror närmare bestämmt att min hornhinna blivit skadad :/ blir det inte bättre än så här så blir det till att besöka läkaren för det.
Vi stannade till på coop på vägen hem och handlade lite bla en ny klänning till Leone och en annan sommar hatt :) ska ta kort på det och lägga in i datan så jag kan visa er. Klänningen är hur bedårande som helst kommer passa så fint på henne. Jag själv skulle behöva handla fler klänningar och tunikor också, då min mage växer med fart och jag har inget sådant kvar från när leone låg i min mage heller fast å andra sidan så kunde jag ju ha mina vanliga kläder då..men men det ordnar sig med det också jag hinner nog köpa mig en del innan sommaren är slut :)
Nä nu ska jag bara sätta mig ner och ta det lugnt, men ni får ha en fortsatt trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback