Söndag

ska försöka skriva lite men jag ser dock inte så mycket på ena mitt öga lite svårt att öppna det helt så blir det nå stav fel så vet ni varför. anledningen är att Leone råkade peta mig i ögat å det är ju inget som är behagligt med det. men jag lskar henne änåd så klar min lilla prinsessa är glad över att det är jag som är "skadad" och inte hon iaf :)
Vi mår för övrigt bra här hemma allihopa :) Jag är hungrig igen men å andra sidan så äter jag ju hela tiden hihi fast det ser jag som positivt för då vet jag att det är som det ska och att jag går upp i vikt som jag ska (skulel det bli mer så gör det heller ingenting) nä nu ska jag allt ta mig något att äta. Sen blir det att smörja in Leone innan man beger sig ut för att busa i solen :) ute hos famor så man kan bada också.
ha det gott.
Ps det ska bli en jätte varm dag idag också så jag föreslår att ni packar badkläder och åker och badar ;)

Kommentarer
Angelica säger:

Åh,tack gumman....



Ja,hon är helt underbar.



Hoppas allt är bra med familjen och nya bebben..?

2009-06-28 | 16:35:45
Bloggadress: http://angellicious.blogg.se/
Malin säger:

Oj då, hoppas det blir bra med ögat. Lät inge trevligt det där.

Kram

2009-06-29 | 08:49:11
Bloggadress: http://hellmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback