Tisdag

cyklade som prcis som vanligt till dagis idag, vid 9 ringer dem och berättar att hon har blivit biten (morr) av ett annat barn vid axeln så hon har ett plåster där och dem hade rengjort det 2ggr det hade blivit hål :(
MEn hon lekte och var glad ändå så jag sa det att blir hon sämre så får ni ringa så kommer jag och hämtar henne men dem ringde inte. hon visade plåstret för mig när jag hämtade henne från dagis där vid 15.
Har haft besök idag utav M och hennes minsta dotter :) åt lite bullar och drack kaffe och pratade så klart. det var jätte trevligt att träffa henne igen det var ju ett tag sen. Men nu ska det bli ändring på det och vi ska ses oftare, nästa gång kanske vi kommer hem till henne :)
Pratade med L på vägen till dagis och hem då vi tog sällskap hennes son går på samma avdelning som min tös :)
det är ju betydligt mycket mer jobbigare att gå med en cykel än att cykla hehe.
Min stora syster ska antingen komma imorgon eller i övermorgon vi får se hur det blir, hon är iaf ledig så kan vilket som :) det ska bli trevligt att träffa henne.

Det är snart dags att göra damen klar för natten, middagen har ätits redan i tid as always :) hon tittar just nu på bolliboompa och är helt inne i det hihi.
Nej nu ska jag invänta att det är slut så ska hon få gå och sova.
hej svejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback