Tisdag

Vaknade ganska så sent i dag 7.45 vaknade jag av att min älskade flicka säger mamma lite försiktigt i mitt öra :) väl vaken så flög jag upp ur sängen och satte full fart med att byta blöja, sätta kläder på oss båda två på med skorna. Packade med shorts och t-shirt till dagis, sen var det bara att gå ner till cykeln och börja trampa. Frukosten hann hon komma till ändå fast att vi vaknat lite sent. Detta är ju inget som tar lång tid alls men man försöker ju göra allt snabbare när man vet att man har ont om tid.
Solen skiner redan ute och det är verkligen riktigt skönt ute idag. ♥ love
N
u ska jag ta och sätta mig för att avnjuta en efterlängtad frukost :) sen ska jag plugga vidare men är snart klar med det jag ska göra inte alls mycket kvar i detta ämne sweet

Ha en superdag i den vackra solen.




uppdaterat 12:50

Efter att jag har hämtat flickan från dagis så ska vi hem till en vän så barnen ska få bada lite :)
ska ta med kameran självklart och ta en massa kort på dem härliga stjärnorna.

tänka sig att CSN ska ha så mycket problem med att skicka ut alla papper som behövs från början än att hålla på att krångla till det ännu mera, måste skicka in yttligare ett papper till dem för att jag ska få pengar och det tar minst 1 dag innan dem får det pappret så jag ska posta det idag så att det går så snabbt som möjligt :)

Kommentarer
miia säger:

heej!

Jaa absoulut vore kul att se dig med, det var länge sen..på krogen sist, om jag inte minns fel. =)

Flyttar ju in snart så kan man ha en "playdate" hehehe.

2009-06-23 | 17:48:28
Photonerden säger:

Hej! Om du vill ha en simpel blogg går det att fixa lätt. Däremot om du vill ha en massa som din syster tar det en liten längre tid :)

2009-06-23 | 23:26:43
Bloggadress: http://photonerden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback